woensdag 29 januari 2014

Flevo Post in de wind


Na mijn vaste ronde op de woensdag moest ik 's middag toch nog even onverwacht in actie komen. Iemand had een stapeltje exemplaren van de Flevo Post op straat achtergelaten. Bewust of onbewust, dat weet ik niet. Gevolg was wel, dat er complete pagina's van het huis aan huis blad over de Ringdijk waaiden. Al rapend stuitte ik op een stapeltje kranten in een brandgang naast het blok.
Het meeste heb ik kunnen opruimen. Maar de stevige bries won het van mij voor wat betreft een aantal pagina's. Die zullen nu wel bij de rotonde liggen.
Vanmorgen vroeg begon men al met het buiten zetten van de papiercontainers, maar volgens mij en de ophaaldienst is dat wat vroeg. En met de containers is het net als met de schapen. Zodra er één over de dam is....