dinsdag 2 april 2013

Willem spoort wel

Goed bericht voor hen die vinden dat ik niet spoor. Ik ben ingegaan op een aanbieding van de NS. Voor slechts 29 euro in het eerste jaar in plaats van 50(kassa!), kan ik tijdens de daluren en in het weekend goedkoop reizen met de trein. Ik had al eerder gekeken naar het fenomeen daluren. Vorige week nog. Maar ik besloot nog even te wachten. Vraag me niet waarom. Het antwoord kreeg ik dus vanmiddag. In de brievenbus vond ik een flyer met daarop een aanbieding voor .... een dalurenabonnement. Ik ben gelijk het internet opgestoven en heb direct zo'n kaart besteld. Het leuke van kopen via het web is dat je gewoon kunt voordringen. Ik word telkens als eerste geholpen en niemand protesteert. Natuurlijk ga ik na ontvangst van mijn kaart lekker sporen. Vertragingen interesseren me niet, want ik hoef nergens op tijd te zijn. Ik houd het bij gezellig en gezelligheid kent geen tijd. Voor elke rit krijg ik 40% korting. Dus die kaart heb ik zo terug verdiend.
Nu de Hanzelijn er ligt, kan ik ook de andere kant op reizen met de trein. Nog even geduld. Hopelijk ondervindt het versturen van het abonnement geen vertraging. Van een jaar of zo.