maandag 29 april 2013

Berichten op de plank

Ook onderweg : even controleren
Soms vraagt iemand of  ik soms uren achter mijn laptop zit voor dit blog. Gelukkig heb ik ook andere dingen te doen en daar zijn veel leukere bij dan hersenspinsels omzetten in tekst. Een berichtje intikken gaat bijna net zo snel als het later teruglezen. De foto die ik erbij wil tonen, duurt het langst voor wat betreft de voorbereiding. Veel berichten liggen in concept klaar. Schrik niet, er liggen op dit moment 49 conceptberichten op de plank. Veel met slechts een paar regels, als geheugensteuntje. Berichtjes met muziek zijn ook niet helemaal klaar voor publicatie. Veel dingen in het leven zijn voor mij verbonden met muziek en andersom. Die berichtjes vormen mijn gele post-it briefjes
Ik heb ook strikt persoonlijke berichten, die ik ergens anders opsla. Soms gaat het mis en staat het opeens op dit blog. Hahaha! Daar kan ik me helemaal niet druk over maken. Het blijft mensenwerk. Maar ik ga nu weer wat anders doen. Zwerfvuil opruimen. Dan thuis de boel op orde maken waaronder de was strijken. Dan ga ik ergens koffie drinken en dan is het vast weer half een. 's Middags ga ik op kaart een route uitstippelen en de CBX checken. Want morgen ga ik in een andere stad het Kroningsfeest vieren. En tijdens zo'n rit ontstaan weer hersenspinsels, die ik vervolgens onderweg in mijn hoofd in tekst omzet en later razendsnel intik. Voor op de plank of eerder.