maandag 20 augustus 2012

Neef Jacques Goey -5- (slot)



Jacques, 65 jaar
1998-2001 : Terug in de Logistiek als administratief medewerker bij een Taiwanees computerbedrijf te Wijchen.
Leuke anekdote: Er kwam in die tijd een jongen bij me solliciteren.
Hij heette: Robert Neuteboom. Ik zei, wat grappig, mijn oude buren, toen
ik nog in Leiderdorp woonde, heetten ook Neuteboom. Wat grappig, zei hij
weer op zijn beurt, mijn opa en oma wonen daar ook. Dan heet jouw vader
waarschijnlijk Kees (omdat ik nog herinnerde dat Kees ooit eens naar
Wijchen verhuisd was). Yes, it sometimes is a small world.....Enfin, ik heb
Robert toen aangenomen.
2001-2006 In de WW door clash met het (Chinese) management. Af en toe nog op de touringcar gereden. Ben het rustiger aan gaan doen na mijn hartoperatie in 2001. Maakte in die periode een afspraakje met Rita. Na mijn ontslag uit het ziekenhuis, ben ik door Rita bij haar thuis verpleegd. Om kort te gaan : dat beviel me zo goed, dat ik er ben gebleven.